Biz3kisiyiz_ rica ederim🌸 valla sizi yanlış yönlendirmek istemem ama karıştırılıp verildiğini daha önce hiç duymadım yapanlar varsa Belki söylerler olup olmadığını, benim bebeğim ilk 6 ay sadece anne sütü aldı o yüzden 1 numara mama kullanmadık, 6.ayda ek gıdaya başladık meme reddi oldu naptıysam emmek istemedi 7. Aya kadar mücadele ettim zar zor emzirdim ama 7.aydan sonra artık asla emmeyince daha fazla zorlamadım bıraktım inada binipte ters tepmesin diye. Sonra direk 2numara mamadan başladım ve direk aldı direk içti. Sizin bebeğiniz de içer belki o yüzden isterseniz ilk bi karıştırmadan vermeyi deneyin nacizane tavsiyem🌸