2 yaş altına şırıngayla temizlemeyi önermiyorlar damla şeklinde damlatıp aspiratörle çekebilirsiniz ama onda da çok yüklenmeyin burun etleri şişebiliyormuş ben damlattıktan sonra ters çevirip sırtına vuruyorum gaz çıkarır gibi zaten çoğunu atıyor aspiratörle de 1 2 kere çekiyorum bilginiz olsun diye yazdım 😊