Kubraoztrk hepsinden kullandim diger gaz damlalari once sanci veriyo cocuga huzursuz yapiyo relactaz damla emzirmene bagli yani tam bi gun soyleyemicem bende dunya oara harcadm su gaz muhabbetine benimde smdi tekrar btti damla almayi dusunmuyorum smdilik her emzirme sonrasi ver dedi doktor bazi bebekler sutteki o laktozu parcalayamadiklari icin gaz olurmus buda laktoz parcalayici bi damla zarari yok gunde 65 damlaya kadar veriliyo ben bir emrizmede verip bir emzirmede vermiyodum saat basi emmek istyo benimki gazda bunn sebebi olablirmis muhtemelen senn bebeginde sk emiyodur denemeni tavsiye ediyorum 2 -3 gunden sonra etki etmeye basliyo