Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık d3 veriyorum ve bestiron kan damlası veriyordum. Bı kaka sorunu başladı anlatamam . Çocuğun gazı kokar oldu,kakasını yapamıyor. Kan ilacını kestim doktor kontrolünde 4 gün olucak hala yapamadı . Kaka yaparken huzursuz olduğu icin probiyotik de kullanmaya baslamistk ama yok çocuk huzursuz belli . Gazida koltuğuna göre kaka var içerde ne yapıcam ne yapmalıyım . Böyle bir durum yaşayan var mıdır