Feyzosumunannesi Biz de 7,5 aylığız. Aynı süreçten geçtik, iki gündür çok şükür geçti ishali. Aile hekimimiz denflor verdi onu kullandık. Onun da etkili olduğunu düşünüyoruz. Bittikten sonra da burda bir annemizin önerdiği başka bir probiyotiğe devam etmeyi düşünüyorum. Pişik konusuna gelecek olursak, ishalden dolayı bizimki de pişiğe muazzam yatkın hale geldi. Üşenmedik, hemen hemen her kaka yapışında yıkadık, çok sinmişse -bazen rengi sarı oluyor poposunun :)- bebek sabunu da kullandık. Kurulayıp ya bepanthol, ya sudocrem, birkaç kere de arko krem (buradaki annelerden görmüştüm) sürdük. Çok şükür bu şekilde atlattık. Geçmiş olsun şimdiden, yıkamanızı öneririm, herhangi bir şey sürünce zaten hassas tahriş oluyor çünkü.