Esrat2215 Benim bebegim için de tip2a dendi ama korkulacak birşey değil %90 kendiliğinden duzeliyo bizimki kendiliğinden düzeldi düzelmese de çift bez veya bandajla geçiyor geçmiş olsun
Gzd damlaa06 Sayenizde 2018 yılına gittim😂 sırt üstü yatırıyo önce dizlerini bastırıp tutuyosunuz doktorun söylediği şekilde eşit olması için, sonra sağ ve sol yan yatırıyosunuz yine doktor söylüyo nasıl durması gerektiğini fotoğraf çeker gibi çekiyo
FMED Ecenur0 bizimde vardı ancak çift bezle duzelemeyecek kadar açılar düşüktü bandaj ve ortez kullandık 4 ay kadar mesef sonrasında düzeldi şükür
Zeynephuma22 FMED Merhaba benim bebeğimde de kalça geriliği teşhisi kondu bugün çok üzgünüm sizin değerleriniz kaçtı acaba hatırlıyor musunuz
aycaaktas Zeynephuma22 benim bebeğimde de kalça geriliği varmış tip 2c dediler . Perşembe günü tekrar randevumuz var . Sizin nasıl ?
FMED Zeynephuma22 merhaba evet hatırlıyorum. Sol bacak 53 sağ bacak 47 tam tersi de olabilir ama değerlerimiz böyleydi