Ozky Kizlar ilikli kemik suyu yaptım fakat sirke koymayı unuttum 6 saat oldu şimdi sirkeyi koysam kaynatsam olur mu
KUTAY61 Ozky kemikleri suda beklettiniz sonucta dimi kanlı su cikinca bi kac kez suyu degistirilir sonra tamam biz sirke koymuyoruz niye olmasin ki
kitapkurdubebeninanasi Ozky ilikli kemik suyuna mi sirke koyuyorsunuz? Bunu da ilk kez duydum. Bir saat sirkeli suda bekletiyorum kanı çıkar sonra sadece içme suyuyla kaynatiyorum 12 saat bütün ilikleri dağılıyor.
lilosbebek Ozky ben kaynatırken koymuyorum bi gece önceden yıkayıp sirkeli suda bekletiyorum sabaha tekrar yıkayıp kaynatıyorum içine koyup kaynatan hiç duymadım
Cemre_-53 Ozky olur bnde koymadan yaparım mesela kemik koyarım tencereye suyla beraber bir kav saay bekler su da snra dökerim snra tkrr koyarım suya yine bir kaç saat bekler döküp yeni su koyar kaynatmaya birakirim