Mirac05 Meryem002 hipp bebegime kullanmaya başladım.1 aydır artış yok gibi normal düzeyde sindirimi kolay ve cabuk acıkıyor
ZMzehra Meryem002 canım ben bebeğime bebelac gold kullanıyorum çok memnunum şuan. Bi ara beğenmiyordu ama şuan düzeldi kilo alını da gayet iyi. Kabızda yapmıyor. Tabi bu bebekten bebeğe değişir. Bebeğin kaç aylık canım
Melikeakiner Cansubarin Toplatıldı bu mama, içerisinde yasaklı madde varmış. zaten glikoz şurubu ve nişasta vardı iyi değildi.
Nzl_hilal Mirac05 ben 1 bucuk aylığından beri onu kullandım kilosuda hep üst seviyelerdi. Demekki her bebekten bebeğe değişiyor. Alerji yaptığı için bıraktım şuan
gulertknn1 Aptamil ar kullAnıyorum almırmıyor bebelac kullandım aldırmadı bu ay ki kontrolde kilo alımı yine yoksa sıvı mama raporlayacağını belirtmişti doktor
selmapinar bebekten bebeğe değişir canım bazen birkaç üst üste bile kilo almaz sonra birden başlar almaya bebek ben aptamil veriyorum kilomuz hep normal gitti gelişimiz iyi oldu doktoru herşey normal dedi.
nurcanco içinde şeker nişasta filan olmamasına dikkat etmek lazım anne sütüne yakın içerikli bir mama zaten fazla kilo aldırmaz ama besin ihtiyaçlarını da tam alması gerekiyor büyüme çağında. aptamil kullanıyorum ben kilomuz hep dengeli gitti
sbldmr123 Yani az kilo aldıran derken besleyici olmayan kötü mamayı sormuyorsunuzdur heralde dimi:) En iyi mama aptamil, bebeğinizin ihtiyacı olan kadar verin bi sağlık sorunu yoksa normal kilo alır zaten
sbldmr123 Yani az kilo aldıran derken besleyici olmayan kötü mamayı sormuyorsunuzdur heralde dimi:) En iyi mama aptamil, bebeğinizin ihtiyacı olan kadar verin bi sağlık sorunu yoksa normal kilo alır zaten
sbldmr123 Yani az kilo aldıran derken besleyici olmayan kötü mamayı sormuyorsunuzdur heralde dimi:) En iyi mama aptamil, bebeğinizin ihtiyacı olan kadar verin bi sağlık sorunu yoksa normal kilo alır zaten