Omurbebek biberiye ve rezene deneyin. Birde rutin olusturduysaniz aksatmayin onu. Mesela ben kaşık mama verip, bez degsitirip tulumu giydiriyorum. Sonra ortalık toplayıp dişini fırçalayıp besigine bırakıyorum. Mamasını veriyorum hafif sallaiyorum veya saklamadan uyuyor. 4 güne 11 aylık olacağız bizde.
Benimki gazı varsa yatmaz veya gece bagirir birden. Zinco kullanıyorum 2 aydır.
Diş olabilir birde tetagil kullanıyorum, patladığında calpol veriyorum, karanfilli zeytinyağı var dolapta onu sürüyorum birde.