Moana hala süt olarak duruyorsa fırını 45 derecede aç yogurtlar icinde dursun 1 saat 45 derecede calistir 1 saat sonunda kapat ve sabaha kadar bekle muhtemelen sicakligini ayarlayamamissindir bu sekilde 2 kere kurtardik yogurtlarimi eger olmaz diye dusunuyorsan belki inanmaya bilirsin diye diyorum 1 kavanozunda bunu deneyebilirsin ama emin ol olcak 🥰