45 günlük bebeğim var doğduğu günden beri hep ağlıyor hiç huzurlu değil karnında değişik ses geliyor gurultu gibi de değil de ağlarken emerken çok farklı bir ses belli yani emerken de kendini çok sıkıyor memeyi bırakınca sinirlenip ağlama krizine giriyor hep kucak istiyor sadece bir kere doktora götürdüm gaz sancısı var dedi damla verdi ama gazını hem ağzından hemde popodan çıkarıyor kullandım damlayı ama hiç bir fark olmadı kolik bebek nasıl oluyor gerçekten bilmiyorum yani sizlerden okuduğum kadarıyla bizde koliğiz şu son 3 4 gündür hiç durmuyor emmek istemiyor mama yemiyor çok yoruldum artık kucak da ve ayaktayız napacagimi bilmiyorum