Bebegım hastalandı doktr antıbıyotık verdı. 3 gundur kullanıyrz ve dünden berı ishal olmaya başladı hep kıyafetıne taştı. Gunde 3 yada 4 defa yapıyor. Antıbıyotıkle ılgısı varmı.varsa eger bu durum normal mi yoksa bırakmalımıym ilacı yardmcı olurmsnz