Öncelikle mutlu yıllar herkese 😊 16 gün önce doğum yaptım. o zamandan beri emzirmede türlü türlü problem yaşadım malesef. sütüm hala çok az geliyor, eds yöntemi ile mama ilr besliyorum bebeğimi. Bebeğim en başından beri göğsümü tam tutamıyor, sadece uç kısımlarını emiyor. memeyi verirken elimden geldiğince kahverengi kısımları da vermeye çalışıyorum ama emerken pot diye çıkarıp ucunu alıyor 🤦🏻♀️ dolayısıyla neredeyse hiç süt ememiyor. bir de ağzını o kadar az açıyor ki emzirme hemşiresi bile zorlandı tutturmakta. başına böyle ni şey gelen oldu mu acaba çok canım sıkılıyor nasıl bi çözüm bulabilirim 😔