Bebeğim normalde hergün kakasını yapıyordu nerdeyse bir haftadır yapmıyor. Gaz çıkartıyor ama gazla kaka çıkardı ya o bile yok.fitil verdşm vazelinle uyardım ,karnını sıcak suyla sabunladım,bir çay kaşığı zeytinyağı verdim hepsini ayrı ayrı günlerde yaptım .yok çocuk yapmıyor. Ne yapabilirim daha yani aslında rahatsız gibide durmuyor ama ben çok emdişeliyim neden yapmıyor.