Bugün bebiş sancından çok ağladı artık kolum koptu o yanı bu yanı pişpiş yap kolda omuzda tut uykusuzum 22 gündür.. Ayrıca uykusuz olduğum için çok üşüyorum hastalancam sanırım… Nasıl uyutıyım ayağı sevmiyor kucakta da zor duruyor bugün be oldu buna 😭😭😭😭