123401 4 gün oldu sezaryen olalı kesi yerinde genel olrk yanma oluyor ama sağ yerim fena şekilde yanıyordu aynada baktım sağ kenarında biraz şişlik var diğer yerler normal gözüküyor başına gelen var mı neden öyle oldu acaba 😭
-fulka- 123401 benimde öyle olmuştu şişlik daha sonra nokta kadar bir yerden kanama oldu ve şişlik geçti rahatladım baya kirli kanı atmış vücut
Betulalyaa 123401 benımde sol tarafta olmuştu 5 ay olacak neredeyse geçmedi o şişlikten arada bır sarımsı bır sıvı geliyor ve kanıyor doktora gittim kıl donmesi dedi ama bu kadar zamana geçmesi lazımdı neolursa olsun dıye düşünüyorum