Quadera Kızlar selam. Bebeğim de reflü var.(7 aylık) gündüz her beslenmeden sonra yarım saat bir saat dik tutuyorum pek kusmuyor ama gece ne yese kusuyor. Allah aşkına geceleri ne yapmam lazım içim acıyor kıstukça ne uykusu kaldı ne beslenmesi.
MelindaMelisa Quadera Kızım kusmazdı ama hep kafası çok geride uyurdu.Nörolog bana yatağının altını biraz yükselt demişti.Yastıkla yatırılması önerilmediği için böyle bir yöntem söylemişti.Yatırdığım yatağın altına 45 derecelik açı verecek şekilde ek bir yatak koymuştum o zaman düzeldi bir deneyin isterseniz
Quadera Dila2022 mama ile besliyorum. Reflü maması. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım. Süt versem çıkarıyor mama versem çıkarıyor ne yapacağım ben aç aç uyuyor
Quadera Woody zaten bir kere besleniyor onu da nasıl keseyim. Saat 6 da süt içiyor sonra 11 de içiyor sabaha kadar uyuyor. Hadi kessem diyeyim 12 saat aç kalır mı
Woody Quadera kaçta yatıyor? 9 gibi emziriyordum ben Sabah 6ya kadar onla duruyordu sanirim. 7 de olabilir Emzirme öncesi thickener kullanıyordum ben
Dila2022 Reflu mamasi biz de kullandik, cok etkili olmadi ve kabizlik yapti.buradan tavsiyeyle thickener (koyulastirici) kullanmaya basladik.hem daha etkili oldu rahatlatti hem de sindirimi daha rahat
Woody Quadera onden bebelac thickener ile karistirilmis 30 40 cc süt verip arkasina emziriyordum. Saatli emziriyordum. 4 saatte bir, 5 saatte bir gibi
Dila2022 N 11 den siparis verdik.sut yada normal mamanin icini 100 cc icin bir olcek koyuyorsunuz.5 saniye yatay 20 saniye dikey calkalayip 7 dk bekletiyorsunuz.sonra bir kez calkalayip veriliyor.lifli bir icerigi var, sindirimi daha rahat
Dila2022 Quadera insallah cozum olur size de.. cok cokk zor oluyor cok iyi anliyorum sizi, sifa olsun kuzuya