Elisam16 2 haftaya yakındır hastayım griptim bütün akıntısı yok ama halsizlik vücut ağrsı bir kaç gündür de tat ve koku yok alt komşumda hasta onda da tat koku yokmuş hastaneler bir şey yapmıyorlar herhalde artık
Nereleregidem Elisam16 geçmiş olsun. Corona unutuldu. Ben de hastayım yediğim şeylerin tadını alamıyorum. Genel bir salgın var. Ama ben artık Corona oldum diyen duymuyorum hiç
1Mother1Boy Elisam16 Yeni salgına yakalanmışsiniz. Bizde çok kötü atlattık bizde de bu belirtiler vardı. Doktor domuz gribi demişti. Geçmiş olsun 💞
Elisam16 Nereleregidem teşekkür ederim ama aynı coviddeki gibi hastayım tad koku yok çok kötü bir hastalık
Svartbabe Bende 15 gündür hastayım boğaz kulak ağrısıyla başladı vücut ağrısı halsizlik iştahsızlık tat koku da gitti, test yaptırdım 2 gün önce negatif bütün hastalıklar birbirine karışmış durumda
Elisam16 Svartbabe çok kötü bir hastalık 2 haftadır neredeyse hala geçmiyor şimdide felaket boğaz ağrısı var
Svartbabe Elisam16 aynı dediğiniz durumdayım. Hep başa sardı hastalik şuan yine boğazım çok ağrıyor vücut haksizligi ağrısı ben antibiyotik başladım bugün artık çok yoruldum çünkü
Elisam16 Svartbabe bende yarın sağlık ocağına bi görüneyim halsizlik vücut ağrısı ter basıyordu bugun inşallah antibiyotik verir de bu eziyetten kurtulurum
Svartbabe Elisam16 augmentin verdi bana doktor eger emziriyorsanjz büyük ihtimal sizede onu verirler. Normalde ben kolay kolay ilaç içen bir insan değilim ama çok uzun sürdü bu hastalık bizede yazık
Elisam16 Svartbabe emzirmeyi bir kaç ay önce bıraktım en kuvvetlisini istiyorum mümkünse. Emzirirken hiç antibiyotik vermediler bana çok çektik ben emzirirken oysaki içince bir şey olmuyor