Özel sağlık sigortası düşünüyoruz ama emin değiliz. Kullanıp memnun olan var mı sizce mantıklı mı? Yılda 10 muayene hakkı varmış buradaki özel hastanelerde geçerli ve eşim kısım ve ben 9 10 bin lira civarı. Devlette bwzen ilgilenmiyolar ve kızım hastalandığında acile gittiğimizde çok kalabalık oluyo saatlerce sıra bekliyoruz