Bende aynen sizin gibiydim. O aylarda öyle ataklar vaar maalesef. Durumu kabullenin 10. Aya doğru geçmişti bizimki 😢 ki benim çocuğumun uyku eğitimi vardı, düzenli saatleri vardı. Ben o aralar çok sinir krizi gecirmistim ama şimdi düşününce keşke yapmasaymisim diyorum. Ortamı karartin koyun yanınıza ne zaman uyursa uyusun bosverin.