Melekrtk Kızlar bestlak damla aldım ama bebeğim antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı kıllanıyor. Ben de tiroit için ilaç kullanıyorum. Arkasında ilaçla kullanmak için dokturunuza danışın yazıyor. Var mı aranızda danışan ?
Yigitmiray38 Melekrtk ben antibiyotik kullanırken de kullandım sadece ikisi arasına biraz zaman koydum. Sonuçta bestlak ilaç değil bitkisel bi karışım