Bebeğim 8 aylik ama yenidoğan gibi..Asla sabaha kadar deliksiz uyumaz.. ya tamam gece 2 defa kalkmasina da raziyim ama her saat başı uyanıyor ağlıyor.. Bazen kendi haline birakiyorum emzirmiyorum alışkanlık yapmasın diye ama yaygarayi basiyor asla susmuyor dalmiyor uykuya kendi kendine 😒 uykusuzum gun icinde,zombi gibi oldum.. Acliktan mi acaba neyden bu bebek böyle uyanıyor lutfen öneri istiyorum😩😖😫 yoksa kafayı yiyecem
. Açsa diyelim uyku oncesi ne versem derin uykuya girer 😔