01_10-2020 Adetinizde gecikmeler oluyor mu,1 ay gelmeyip sonrasında gelen yada ilaç kullanım sonrası geciken adet
NukleerBaslikliKizz 01_10-2020 Bir ay değil de on gün falan geciktigi olmuştu yeni mi doğum yaptınız öyleyse eğer normal düzensiz olması
Gltn 01_10-2020 aynısını bende yaşadım neredeyse 1 ay üzerine oldu doktora gittiğimde ğögüs uyaranın fazla olduğu için süt hormonlarından da etkilenir dedi emziren annelerde normal dedi
uykusuzbirana 01_10-2020 2 ay gelmedigi oldu doğum sonrası ama sonra geldi çok şükür doğumdan sonra 1 seneye kadar böyle düzensizlik oluyormuş canım
01_10-2020 NukleerBaslikliKizz 7 ay oldu doğum yapalı bu ay çıktı hemen hemen yok bel ağrısı kasıklarım ağrıyor karnım şiş gelen yok
Selin1234 01_10-2020 ilk defa mı olacak siniz yoksa daha önce oldunuz mu benim ikinci ay 15 gün gelmişti ensonda 8 gün geçikti
01_10-2020 Gltn geliyordu doğumdan sonra bu ay gelmedi hamile kalacak pozisyonda da bulunmadım acaba diye düşünüyorum yinede
01_10-2020 uykusuzbirana benim doğumdan sonra geldi bu ay gelmedi sadece sinir stres oldum biraz acaba ilaç kullandım ondan mı acaba
Gltn 01_10-2020 canım kızım 20 aylık benim de doğumdan sonra hep düzenli oldun bu ay gecikti bayağı yeni doğum yapmış ve emziren anneler düzene hemen giremiyor dedi doktor ilaç içtiğin içinde olabilir ben 3 kere kan 2 kere idrar testi verdim düşün 1 ay içinde psikolojik olarak insan öyle hissedebiliyor inşallah olursunuz
uykusuzbirana 01_10-2020 benimde doğumdan sonra geldi canım hepsi de 3 gün falan gecikti bir ara 2 ay gecikince hatta hamileyim diye çok stres oldum . Ama ilaç kullanımı da etkiliyor stres olmayın stres oldukça daha da gelmiyor
01_10-2020 Selin1234 doğumdan sonra ilk defa 6 gün gecikti bi arada olmuştum sanki tam hatırlamıyorum ama yinede tedirginim
01_10-2020 Gltn inşallah karnım şiş hissediyorsum sanki olucam diye ama gelen yok gelir umarım bebişlerim çok küçük