Herkes farklı bi ley dediği için size de danışmak istedim. Hamileliğimi öğrenir öğrenmez (6. Hafta) sigarayı bıraktım. Bebeğim doğdu 1 ay 10 günlük. Şimdi sigara canım istiyor ilk kez. Herkes emzirmeden 2-3 saat sonra içebilirsin diyo ama bizimki saatsiz emiyor. 1 tane içsem olur mu?