Zeyzeyneppp Henüz adetime bir hafta var ama afedersiniz akıntım süt kesiği gibi karnımda belim de adetliymisim gibi ağrıyor Gebelik belirtisi olabilir mi yoksa zamanı yaklaştığı için mi böyledir