kizannesi06 Normal.
Etrafı keşvedip hareketlendikçe o uykular tepetaklak oluyor.
İnatla aynı uyku rutini için ısrarcı olun ama uyumuyorsa iş ağlama boyutuna geliyorsa zorlamayın, cünkü daha cok inat edecektir.
Sakin kalın ve geçmesini bekleyin.
Allah yardımcınız olsun