Kızlar kullanımı nasıl 2 gündür kullanıyorum ama zorlandım biraz kullandıkça elim alışır diye düşünüyorum ama hemen pes edecek gibiyim de yıkama işlemini kaç derece de kaç günde bir yapıyorsunuz 2 tane cover yeterli olur mu takınca bebeğimin poposu çok büyük duruyor hareket ederken ona zararı olur mu birde bacağı diğerine göre biraz açık kalıyor arası bir sorun teşkil eder mi kullanıp kaçıncı ayda bezi tamamen bıraktınız kafamda deli sorular yardımcı olur musunuz