Naz42 Öğleden beri ateşi düşmüyor 38 derece duş aldırdım calpol ve pedifen verdim ne yapabilirim diş mıdır? Fikri olan var mı
papatya_1125 Naz42 hemen müdahale etmeyin biraz bekleyin .38 in üzerine çıkınca uzerini soyun sokakta çorap bir de zibin olsun.ayak altına limon sürün.ates vücudun savunma mekanizmasidir .
Nehirimasli 3 gun kızımın ateşi geçmedi ne yaptıysam antibiyotik calpol dolven ne varsa yok banamisin demedi hatta serum Bile.fun saolsunlar buraya yazdım fitil kullanın dediler fitili koyunca anca çocuğum rahat uyudu ates mafetmisti bizi