Kızlar 3 aylık bebeğim var bugün kalabalık bir misafir ağırlama oldu. Gerçi kendi kendilerini ağırladılar bebeğim küçük olduğu için. Onlar gitti 10-15 dk içinde olay oldu. Buhar makinesi için nefes açıcı esansiyel yağ sipariş etmiştim bugün geldi. Kokladım ve eşime uzattım koklaması için. Eşim bebeğimin ağzına tuttu bebeğe şaka yapıyor, ilgi çekiyor sandım. Meğer d vitamini sanmış 😱 Şaka sanmayıp müdahale etsem bile yetişemezmişim @ zaten. Çünkü öyle hızlı aktı ki su gibi. Hemen kusturdu kendimizi hastaneye attık. Orda da biraz kusturup hava verdiler. Birkaç saat bekledik şimdi evdeyiz çok şükür. Bu uygulamayı, forumu çok sevmiştim. O kadar olay okurken benim böyle bir başlık açacağım aklıma gelmezdi😞 Bu olay sonrası nazara zaten inanırdım artık kesinkes eminim. Çünkü eşim de biliyor yağ geldi dediğimi. Ben kokluyorum ona uzatıyorum o d vitamini sanıyor. Çok ilginç, anormal, korku dolu anlar yaşadık. Rabbim kimsenin sebebi etmesin hele ki evlatlarımızın, Rabbim hepsini ana babalarına bağışlasın, korusun 🤲🏻