Kızlar 3.gebeliğim bu.tamam diğerleride rahat geçti kusmam bulantım olmazdı ama bu hepsinden de rahat. Sanki bebek yok gibi. Hiç gebe değilmişim gibi cok rahatım hersey normal seğrinde. 17 haftalıgım normal mi sizce b garip geliyor bu kadarı. Başından beri bu sekilde