Kızlar bebeğim küvezde günde iki kere girip emzirebiliyorum sadece onun harici hastaneye gidip ara ara süt sağıp bırakıyorum sorum şu kızım emdiğinde ağzının kenarlarında süt görüyorum bıraktığında ağzından akıyo süt yani ama sağdığımda 30 cc anca çıkıyo sizce sütüm az mı yoksa çocuk emdikce gelir sağınca farklı olurmu bilmiyorum zaten sol göğsümden sağınca bile gelmiyo küvezde olduğu için emsin diye sağı veriyorum