Melekannesiiiii Bir sonraki yıla nasıl girersen öyle gider sözü galiba doğru 😐 Son 3 yıldır yeni yıla hasta giriyorum bıktım gerçekten 😞
momandad_16 Melekannesiiiii been bugün hastanede iki serum yedim hala hastayım birde damarımı bulamadılar 4 yerden denediler aşırı canım yandı kolumdan denedikleri yer şiş ve sert bişey olur mu ya sormuş olayım bunuda damarlarım çok inceymiş
Melekannesiiiii momandad_16 evet benim de zor bulunuyor genelde açık tenlilerin öyle galiba. Şişme ve morarma oluyor bende de geçmiş olsun