Tam bir hafta önce yaptırdım 14 aylık oğlum benim. Hafif akşama doğru ateşi çıktı sabaha kadar ara ara kontrol ettim ama 37 dereceyi geçmedi hiç sabaha da geçmişti. İthal aşılar olduğu için pek bir yan etki beklemiyoruz demişti hemşiremiz ateş nadiren de olsa olabilir dedi biz iki dozu aynı anda vurulduk o yüzden ağır gelmiş olacak ki hafif ateşi o yüzden çıktı diye düşünüyorum onun dışında yan etkisi olmadı