reyhan12 ilk 20 gün gaz olmuyormuş yeni doğanlarda. siz yine de karnına ve ayak tabanına hafif hafif masaj yapabilirsiniz. gün ışığı alsın gündüzleri. diğer söledikleriniz çok normal. sizi özlüyor, güvende olduunu hissetmek istiyor, sizinle bağ kurmak istiyor, size dokunmak istiyor. düşünsenize gezegen değiştirmiş gibi bebeğiniz amniyotik sıvıyla nefes alırken hava çekiyorsunuz ciğerlerinize. geçmiş olsun. sevgiler. mutlu yıllar 🎄💚❤️🎄