Aysel65_ ✋ dün soguk algınlığına yakalandı, dün geceden beri ateş. Öksürük balgam..
Gece 4 ten beri uyumadım, o da kesik kesik uyudu. Mama içmiyor, ilaç içince kusuyor.
Ne yapacagımı şaşırdım. Suan ayagımda sallıyorum uykuya dalsın diye, yeni yıla girmek için çok hazırım.