Eses1233 meme reddi 😞büyük ihtimal,inşh değildir ama bizim de öyle başladı,1.5 ayından itibaren sadece geceleri emzirebiliyorum🥺suan 3ay 18 günlük oğlum ,inşh sizinkisi çabuk atlatır,cok ısrarcı olmayın,sakin sakin vermeye çalışın,zorlamayın kesinlikle ,üzerinizde hiç bi koku olmasın duş jelinden parfüme hiç Bişi!evde mümkün oldukça ten teması yapın yeniden kokunuza alışsın,ben yaptım bende hiç bi şekilde fayda etmedi inşh sizde işe yarar,ben hemen biberonla mama vermiştim iyice göğsümde soğumuş meğersem😞siz sakın öyle bişi yapmayın biberona alışmasın,ondan cok kolay emdikleri için memeyi hiç istemiyormuş bu bücürler😩kaşık biberon die bişi varmış onu alıp onu kullanın veya şırınga ile besleyin.inşlh çabuk atlatırsınız 💗