morpatii Sevgili anneler lazer epilasyon yaptırıp memnun kalan var mı? Hamilelikten sonra tekrar çıkıyor diyorlar sizde durumlar nasıl. Doğumdan sonra mı çıkıyor? Ne kadar çıkıyor lütfen paylaşabilir misiniz.
Ronron morpatii ben daha önce komple vücüt lazere gidiyordum hemen hemen bitmişti heryer hamile kaldımda sdce göbeğimdekiler çıktı diğer yerlerim aynı hep tavsiye ederim 🥰
Nazlican morpatii Seyreliyor evet ama ,%100 bebek poposu gibi olmuyor. Her cihazı denedim, farklı bölgelerimde öyle diyim. Örneğin her ay değilde, 2-3 ay da bir ağda yeterli oluyor.
irva morpatii Bende hiç çıkmadı 5 sene önce gitmiştim lazere 2 sene oldu doğum yapalı.Hiç bir bölgemde çıkmadı.
Nazlican morpatii Hormonlar dolayısı ile bir kaç ay evet oldu ama suan yine normal seyrinde ilerliyor.
joyfulmom morpatii ben bekarken komple vücut yaptırdım hamileyken de çıkmadı hamilelik sonrası da çıkmadı tamamen kılsız tüysüz olunmuyor tabi ama %90 oranında bitti iki ayda bir epilasyon aleti ile yada agdayla alırım oda incecik tüyler çıkar azıcık o. Büyük rahatlık kesinlikle tavsiye ediyorum
morpatii joyfulmom %90 da çok iyi hangi lazerdi acaba ? Çevremdeki bir kaç kişi doğumdan sonra baya çıktığını söylemişti bugün başladım bakalım inşallah çıkmaz benimde
joyfulmom morpatii buz lazer değildi benim yaptirdigim dönemde buz pek yaygın değildi buz lazer için kıl köklerini yakmıyor donduruyor sonra tekrar çıkıyor diye duyum almıştım ama ne kadar doğru bilmiyorum
Metesmom morpatii Ben de çok kısa süre sonra başlayacağım, kişiden kişiye değişir biliyorum ama acı durumu nasıldı sende canım?
hhacerozer Merhaba ben iğneli lazer yaptırdım küçük bi iğnesi var her kıl kökünü onunla yakıyo int bakabilirsiniz herkes yapmaz hem acılı bi işlem hemde maaliyetli ama ışın almıyosun en azından ve asla çıkmama garantili ben hamilelikten önce bitirdim her yerimi şuan hiç çıkmadı tertemiz tavsiye ederim
morpatii hhacerozer iğneli lazerin daha garanti olduğunu duymuştum ama uzun sürebilir diye düşünüyorum bebeşim durmaz bence o kadar süre
hhacerozer Merhaba ben iğneli lazer yaptırdım küçük bi iğnesi var her kıl kökünü onunla yakıyo int bakabilirsiniz herkes yapmaz hem acılı bi işlem hemde maaliyetli ama ışın almıyosun en azından ve asla çıkmama garantili ben hamilelikten önce bitirdim her yerimi şuan hiç çıkmadı tertemiz tavsiye ederim
asiltonunmommysi morpatii eşimin kuzenleri yengesi falan 3 4 yıl oldu biteli 1 tane bile çıkmıyor diyolar. Benim seans biteli 2 ay oldu bacakta sonuç aldım ama genital alt kısımlarda maalesef devam ediyor ek seans alcam mecbur
morpatii joyfulmom benimkide buz lazer değil adı aklımda kalmadı ama soğuk hava üflemeli buz lazeri sordum memnun kalmamış yaptıranlar o yüzden yapmıyorlarmış
Muhends_anne morpatii Bende gitmeyi düşünüyorum baya bir araştırdım iyi bir sonuç almanız için cihazın markası çok önemli piyasadaki uygun fiyata yapan birçok yer kıl köklerini uyutuyor bu yüzden hamilelikte hormonal değişimde vs tekrar çıkıyor mesela candela markalı cihaz çok iyi bu yüzden fiyatıda yüksek ve çoğunlukla hastanelerde oluyor bikaç tane daha iyi marka var youtubedan araştırabilirsiniz
morpatii Muhends_anne hiç araştırmadan gittim en azından tekrar hamile kalana kadar rahat edeyim diye. 1250 tl 3 bölge eğer olurda çıkarsa bu defa iyice araştırıp ona göre giderim
hepbahar123 Muhends_anne yani merkeze hangi cihazla yapıldığıni markasıni mi sorcaz cnm ben de çok istiyorum kalıcı olsun diye