benhazaal Aptamil serisinde conformil bu şekilde oluyor beklediği zaman.Eğer conformilse bu durum normal.
ikra_19 Nilufer4141 toz mama topaklanmis gibi oluyo kutunun icinde dururken bozulmuş olabilir mi tadina bakıyorum güzel ama. Birde aptamili yapınca pütürlü oluyo dimi tanecikleri kaliyo gibi
Nilufer4141 ikra_19 hayır canım bayat oldumu hafıf pü türlü oluyor. Taze mama su ile karıstırımca komple sıvı süt olması gerekiyor
Nilufer4141 Mamayı nasıl Sabaha kadar bekletıyorsunuz 1saat sonra mama bakterı üretiyor. Tüketilmezse ben dökuyorum
Miraymomm Nilufer4141 şöyle bazen gece verdiğimde kalkmıyorum çok çok yorgunsam sabaha kadar içinde kalan kalıyor. 7-8 biberonumuz olduğu için sorun olmuyor birini kaynatırken öbürlerini kullanmak.