Nutella16 belki saçma gelebilir ama şırınganın iğnesini çıkarıp şırıngayla panosundan zeytinyağ sık annemler bize büyükken bile yapmıştır inan bebekler en fazla 30 dakika sonra kakasını yapar Benim bebeğim 17 günlük üç gündür inanılmaz gaz sancısı çekiyor dün yaptım o kadar rahatladı ki inanamazsın