misk-iamber3 biraz zor evet oda tamponlardan dolayı baya zorlaşıyo. Nefes almakta güçlük çekiyorsunuz tampon çıkana kadar, birde ağrısı çok oluyo. Ben her gün majezik içiyodum 1 tampon çıkana kadar içtim valla. O tampon çıkınca bi oh diyip nefes alıyosunuz 😀 sonrası kolay zaten başka bi sıkıntısı olmadı benim açımdan. Ha birde hapşırmamak lazım dı ona da ilaç verdi doktorum ama ekstra tozlu ortamda felan bulunmamak lazım hapşuramıyosunuz ve sinüsleriniz doluyo dolayısı ile