Haticedemir60 Emzirken genelde ya emdiği göğüsten ya da birini emerken diğerinin kahverengi olan kısmından(çocuğun ağzının dışında kalam bölüm) süt çıkıyor. Silince gelmiyo bidaha. Sivilve kadar oluyo. Neden oluyo acaba merak ettim 😊
Haticedemir60 Mhtp557 bende bastırmadan mesela sağı emerken sol göğüsten durduk yere çıkıyo damlıycak kadar değil ama. Ucundan da değil tam orta bölümden