Alındı yıkadım ve bi kere giydirdim 100 ₺
9 Aylık
Tertemiz
Hiç bir kusuru yok
Artık bebeğime gelmiyor bu yüzden satıyorum
Merhaba fiyat nedir üstte kalsın 😊😊
kelebek97 Fiyatı yazmışsınız fark etmedim kusura bakmayın 😊😊
kelebek97 teşekkür ederim . Fiyatı piyasaya göre çok çok uygun kışlık çok güzel bi takım ☺️
Üstte kalsın 🌸
Dilaraortacc teşekkür ederim
🐻
Çok tatlış
.
🎈