Mrb 2 aylık kızımda 10 gündür enfeksiyon var hava veriyorum burnunu açıyorum Bi türlü iyileşemedi gezmedim doktor kalmadı küçük diyip yolluyorlar tedavi de uygulayan yok balgamı atması lazım atamadı doğru düzgün öksürük ilk zamanlarda baya çoktu şimdi azaldı gibi hırıltısı da azaldı gibi başına gelen varmı hangi doktora götürdünüz yada neler yaptınız da iyileşti evladım gözümün önünde acı cekiyor elimden bişey gelmiyor bilen yardım eder mi?