Kizlar selam Perşembe günü akşam yatisimiz yapıldı şuan hâlâ hastanedeyiz kızım zatürre olmus malesef 🥺 daha önce yaşayan var mı ne yapmalıyım çok korkuyorum hastaneye geldiğimizde burnu çok tıkanıyordu öksürük çöktü gözleri capaklaniyordu şuan çapaklanma ve burun tıkanıklığı geçti öksürük uyurken hiç olmuyor uyanıkken de çok nadir ama hırıltı az da olsa devam ediyor doktorumuz sabah dinledi göğüsünü ve sırtını baya azalmış dedi ilaçları yarıya düşürdü şuan hala bi serumumuz takılı arada buhar veriliyor nolur dua edin nolur