Aaddaa Annelerim silikon uç ile emzirmeye başladım meme reddi oldu bir tek silikonla emiyor yeterki emsin Silikon uçlar emzirme sırasında yapısmiyor kenarları kalkıyor ne yapmam lazım bantlasam mi
KayraVeAnnesi_06 Aaddaa Hangi marka kullanıyorsunuz bende bir sıkıntı olmuyor bebeğim elini vurmadıkça
Nns_emiri Aaddaa bebeğim doğduğundan beri Silikon uç ile emiyor. Nuk braun gibi bir çok kaliteli marka aldım ama bebeğim ya öğürdü ya yapışmıyodu. Sonra weewell aldım çok memnunum yapışıyor da
Damladuru01 Evet bende 3 buçuk aydır silikonla emziriyorum sürekli kayıyor yapismiyor bantlamak aklıma geldi ama hiç yapmadım olabilir aslında 😃