7 aylık kızımı kayınvalideme bırakıp ise başlıcam. Ne kadar doğru bu yaptığım bilemiyorum ama eşimin kazandigi para yetmiyor. Evimiz kira, faturalar 1000 TL’nin altinda gelmiyor. Çalışmak zorundayım ama kızım emzikli yani beni de emiyor mama da alıyor,yalancı meme de tutuyor yeni yeni. Şu an kayınvalidemde bende evdeyim. Denemek amaçlı bıraktım ve gayet iyi duruyor,uyuyor,oynuyor,sıkıntı yok yani. Siz olsanız ne yapardınız? Veya benim gibi olan var mı?