Kızımın göbeğinden sarı Bi sıvı geliyordu. Doktor göbek Granülomu olduğunu göbekte açıklık kaldığını söyledi. Bizden gümüş nitrat kalemi istedi aldık ve göbeğinin içine sokarak yaktı. 15 gün sonra kontrole gel dedi. Ama ben banyo yaptırabilir miyim diye sormayı unuttum. Devlet hastanesi olduğu için doktoru arayıp soramıyorum. Böyle Bi işlem yaptıran oldumu?