Pamukprenses40 Bebeğim 16 günlük sağlık ocağı monovit d3 verdi doktorumuz d vitamini kullanımına 15 gün sonra başlayın dedi hep ocean marka görüyorum burada peki monovit kullanan var mı ? Sizce hangisiyle başlamalıyım?
pasaklisinkukuli Pamukprenses40 kabızlık yapıyor diyorlar canım ben ocean kullanıyorum 10 günlük oldugundan beri
orguormeyisevenanne Pamukprenses40 kullandım bi sıkıntısını görmedim devit3 e geçtik ikisinin de bi yan etkisi olmadı 🙏🏻
Minelimm21 Ben d3le başladım hala kullanıyorum onu 17 aylık şuan. Ama kan damlasını ocean öneririm onu kullanıyorum