ezgiig Bebeğim 3 aylık iken oldu emmiyordu hatta 3 gün yatış hava verdiler iyileşti allahın izniyle iyileşir içinizi ferah tutun çok geçmiş olsun
Haticeeee123 ezgiig teşekkür ederim sizede geçmiş olsun bizimde 3. Günümüz iyiye gidiyor inşallah bı an önce iyileşir