Bebeğim 50 günlük. 2.900 doğmuştu sonrasında 2.600e kadar düşmüştü. Geçen gün kontrole gittik 3.830 olmuş. Mama meme gidiyoruz. Ama memeyi az emiyor sütüm de pek yetmiyor. Hipp combitoik kullanıyoruz 60 cc veriyordum ama sanırım doymuyor. Kilosunun da toparlamasını istiyorum hipp ile mi devam edeyim aptamil comfort ile mi kızlar